Sunday 24 December 2017

Short notes...



                           
Assalamualaikum.... 

Okayy, rasa nk menulis sangat sbb x de org yg boleh aku share.. X tau la siapa yg baca blog nie.. Haritu aku baca blog Dr. Fl and she said that not all things we can share in this blog. If in your diary then its okay la because it must be private and confidential. Okay laa the title tu actually I wanna write at 3pm ++ camtu but x smpat so jd la draft. 

       Actually I wanna say congratulations to shiro yg selamat melahirkan anak sulungnya baby boy... I am happy for her. I am silent reader in GL group tu so just read laa kan..  Segan nk comment apa2.. First gl baby. Everybody is happy. 

       However, in the evening when I looked at gl's group again then everybody wish takziah. Then I read it is izzati farhani's baby. In another group aj shared that izzati loss her baby.. Allah saja yg tahu perasaan tu.. Aku trkejut baca. Sedih. Td baru happy with kelahiran baby shiro but now izzati kehilangan baby dia. Aku x nak citer lebih2 nie private.. Aku mmg nangis baca td. Walaupun aku x rapat sgt dgn gl, tp they were with me for 5 years. 

      Aku doa sangat supaya Allah hilangkan rasa sedih pd semua org. X best la tgk org sedih. Sedih tu sementara, Allah akn gnti dgn yg lebih baik. Semua kat dunia nie sementara. Aku pun tgh sedih juga.. Tgk kwn2 semua dh kerja. Aku rasa mcm aku dh x function. Aku pun selalu baca kata2 yg boleh bg semangat... Iman aku nie dh x tau dh macam mana keadaan. Rasanya lbh nipis drpd kulit bawang. 

Semoga Allah selamatkan Baitul Maqdis. 
Kena sentiasa cakna about this okay..  Siapa yg sudi doakan..  doakan lah saya dpt kerja. Jazakumullahu khairul jaza'. 

No comments:

Post a Comment