Wednesday 17 January 2018

Alhamdulillah



Assalamualaikum..

     Alhamdulillah. Today I am really feel better. I just recover from my flu and fever. This is quite bad laa sepanjang hidup. Almost one week juga laa. I insist my brother to go to pharmacy to buy medicine for me. Mmg x boleh tidur  on the first day tu. Selalunya I got fever for only one day and not that bad. This time quite bad la. However, tetap kena bersyukur. Sakit tu kan penghapus dosa. Semua nya temporary kat dunia nie. Alhamdulillah skrg dh getting better cuma batuk nie belum fully recovered. Mungkin sbb haritu kan cuaca sejuk kan? tu yg temperature berubah. Cuaca sejuk ke panas ke semua tu asbab je. Allah dah memang mengtakdirkan aku untuk demam kan.. Semua berlaku dgn izin Allah. 

       Tadi rasa macam ada banyak benda nak tulis tapi sekarang dah tak ingat . Bila sakit nie baru lah kita appreciate nikmat sihat. Jagalah kesihatan masing2 yaaa. Put your trust in Allah. It is not just word of wisdom. Have to walk the talk. Boleh dengar ustaz Hanan Attaki dkt you tube. Best sangat. Actually I miss my solehah girls. Aku tak berani nak tegur sbb dorg tu busy. saya nie siapa laa kan ? Fariha skrg kwn dgn syuhada dan org2 kl je.. ye lah dh bekerjaya mana ingat saya lagi. hehe x de lah fariha baik, maafkan saya.... 

       on 7th January 2018, I already 24. Thank you. Jazakumullahu khair jazak kepada semua yang wish dan doakan saya.... lots of love. 

No comments:

Post a Comment