Tuesday 20 July 2021

10 Zulhijjah 1442h

 

Assalamualaikum


         Selamat hari raya aidil adha. Okay tahun nie .. aku raya sorang je.. hmm .. sedih tu sapa x sedih. Aku actually x pi rumah shahira sbb aku segan... aku dh bnyk susahkan depa satu rumah. aku masih trauma sbb masa raya aidilfitri haritu kn aku close contact dgn pesakit positive covid 19. Aku kena quarantine walaupun result pcr aku -ve. aku masih trauma bila aku bawa virus dkt rumah org. itu yg aku takut klau boleh balik rumah nnti. aku takut aku bawak virus dkt family aku. 

         So aku decide aku nk raya sorang ja dkt mta nie. aku ada la beli kuih raya sikit. nk bg mood raya tu ada. pakai baju raya. Aku nk betul2 nk celebrate raya dgn happy. Alhamdulillah aku happy sgt. lupa terus semua problem... tp problem mmg still problem... Alhamdulillah family mcik pah, family u. daniel, and family aina ada dtg bg makanan. banyak sgt makanan nya.. makanan yg aku nk sgt pun ada.. aku happy betul.. baik kan Allah.. alhamdulillah sangat..

          Semoga lepas nie aku x raya sorang lagi ameeeeeen.

No comments:

Post a Comment