Wednesday 8 December 2021

What I feel right now

Assalamualaikum... 


By now I think I should have my plan.. 2022 is coming kalau dipanjangkan umur.. I think I still have to write what am I going to do, plan b, everything la yg makes me worry. But.. 

Actually few days nie.. xde semangat sangat laa nk teruskan kehidupan.. berbeza dgn previous weeks. Dh lama x bersukan.. habis kerja I feel like nk baring je.. nk tidur.. x nk buat apa2. Pg2 pulak malasnya nk prgi kerja..  I don't know.. I just pray to Allah to give me strength to go through all these.. 😭

Betul 0% nk bersosial.. 

Aku tau x boleh mcm ni lama2. But x mampu nya.. yg boleh bg aku kuat balik mmg Allah swt sahaja.. I must mintak sungguh2 dgn Allah...to be with me to go through all these.. Ya Allah please have mercy on me.. please never leave me alone.. I will never ever mampu hadapi semua ini tanpaMu.. Help me.. 



No comments:

Post a Comment