Sunday 8 January 2023

My birthday

 Assalamualaikum



Alhamdulillah.. semalam 7/1 my 29th birthday.. aku just duduk bilik jee and buat few activities yg berfaedah insyaAllah.. Alhamdulillah Allah masih pnjgkan umur utk celebrate birthday tahun nie. Pastu kan aku baru perasan yg aku biasa puasa masa birthday.. mcm masa kat PJH dulu.. akak2 semua dh smpai bakers cottage nk beli kek aku tiba2 dpt tahu aku puasa.. pastu celebrate la on the next day.. makasyih kakak2 FA department. hehe tiber throwback

Aku mmg nk me time jaa actually..  ptg tu nk dkt asar aku plan nk prepare utk solat nk murajaah la kn sbb nk setoran mlm tu pastu tiba2 Rahah call .. aku ingat nk ckp pasal baju rupanya dialognyaa lg 10 minit kitorang smpai tau.. Ya Allah x boleh brain gue.. apakah ini??? kelam kabut cari baju iron semua.. pastu depa mai singgah bilik dulu asar dulu pastu ke Saudagar Kambing Bakar hehehe.. pastu ada kek lagi... makasyihhh terharu kite igt xde apa2 sambutan thn nie..


Semoga Allah merahmati kalian depermudahkan urusan jodoh kalian... Dh la belanje kitee barakallahu feek 

Pastu mlm mmg aku plan nk whatsapp beliau sbb nk tnye okay ka dgn tarikh tu pastu tersembang pulak pasal tarikh birthday.. hehe pastu dpt laa wish drpd dieee hehee makasyih .. hehe

okay laaa cukup laa tu the rest is history.. doakan saya kuat utk terus setoran


No comments:

Post a Comment