Friday 1 June 2012

sambungan

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum, ok first of all i would like to congratulate to all my friends that had received good news. Rezeki korang, and all of you are very awesome......superb.

ok x de bnde pun nk tulis, cuma Harimau Malaya seri dengan Filipina tadi. So quite sad la... bile lagi nk tngok bola??... mesti dh busy lepas nie...pasnie Malaysia akan lawan dengan Singapore, jiran je tu... hopefully that Malaysia could win this time.... 1-0 pun jadi la...untuk team hockey pun good luck juga untuk next round. haritu dengan Pakistan yg juara dunia tu, waah, memang hebat la tewaskan pakistan 3-2.

i hope my life would be better. i don't know what i'm gonna write today...nothing special or interesting to be share. Just want to say goodbye... to fb and blog. A new world will begin.
Lepas nie aku nk gak try tengok rugby. Bola dh tengok, hockey dh. So rugby best ke? Rugby malaysia ke? american football?...apa 2 lah.

I'm gonna miss to read fatin liyana's blog, i hope i could meet her. I also miss to read my friend's blogs. I also gonna miss this budak kecik.....

I will miss the moment i gaduh2 with him. so cruel la . No lah  maen maen je. Life gonna be boring if we are too serius right? But tadi aku ada dngar la kat tv. Dalam bergurau x bleh menipu. So be careful esp to myself.

Quite boring today's story... very SORRY...  

No comments:

Post a Comment