Friday 6 July 2012

life

Assalamualaikum,

dah lama x update blog kan? even x de org yg baca pun...sebenarnye aku kat lab com nie... alhamdulillah, dapat juga aku yulis blog kat sini...cume nk citer pasal life kat sini. Before ni aku kat PJ dengan member cfs yg laen, tapi kitorang students econs nie kne transfer kat gombak...kitorang stay kat mahallah maryam. mahallah nie kat ujung skali...kitorang study kat engine pnye bangunan...menumpamg je...kekadang ict and edu.Dari mahallah nk ke kelas... agak jauh la juga...dlm 1 km camtu... percaya x? Bleh bawa bicycle or motor... tp aku jalan je...lelame biasa la tu... kan? Sorry utk kali jie x de gmbar la sob2...utk sem nie aku ambik 5 subjek...acc 1, math 1, BTQ, English, Arabic...Aku english level 5 and Arab level 1... so setaun setengah la kat cfs nie insyaAllah...Hritu kat kelas, bukan main lagi aku bg cadangan utk superb in english, tulis diary @ blog in english.... tapi aku sendiri yg x buat..next time insyaAllah, aku try, ok...so apa lg nk citer... pasal room8, bilik aku kat ground floor lapan org, satu compartment, 2 org, katil double deck, so, dpt jg aku merasai tidur kat atas, selain drpd dekat rmc...kat stf semua single bed. Alhamdulillah, rooom8 bebaik je, kekadang meriah juga bilik tu, kekadang meletus jg perang dunia...entah la, hidup mmg camtu...classm8 pulak...alhamdulillah... baek2 juga, bleh kwn dgn smua... bile dh lama2 mmg rapatla juga....time arab dgn english, mmg selalunya akan berlaku bnde yg lawak...seriously...yg brothers nie la armand, dgn syazwan...sorry la dh cari dkt google x de juga gmbar...ha lg satu nk gitau.. kat sni kerja aku merayau je...x de lah...weekends, kat sni nk kluar bebile je bleh...tnggu je bas, senang kan ? x mcm kt stf dulu, so kt sni aku dgn sarah je stf... so kitorang pun still kwn & dye pun slalu lepak kat blik aku, sarah join hoki iium kot... hebat kan beliau... aku pun kwn dgn student ssp juga zuhaira, sakinah, farah... tkc pun ada ezzatul...so, hritu, time mnggu yg x statr kelas lg, kitorang 5 org, gmbar nie ada kat phone, nnti aku upload...aku, sarah, anati, zawani, hafizah... kitorang patutnya ada classstour, tp tnggu lama sngt, last2 kitorang pegi jusco... naek teksi...dgn slumbernye escape classtour tu, ish3...time tu la baru blajar nk naek LRT... camtu la citernye. berjalan, je window shopping. So ok lah until we meet again... thanks a lot

No comments:

Post a Comment