Thursday 28 September 2017

Rindu



    Assalamualaikum...

So, what I wanna write today is about everything. Just mix all. Whatever come across my mind.. Actually I really miss my solehah girls. Having them made my life perfect.. Hehe.. Mana ada hidup yg perfect.. Allah izin I got the chance to join tamrin with them on 15-17/9.. Suasana yg bakal dirimdui.. Selama almost 4 years I be with them, baik gaduh biasa laa tp bila bersahabat kerana Allah nie manis dia lain.. Bkn nk show off cuma nk share... Setiap org Allah kurniakan sahabat yg varieties and I know everyone will feel the same like what I feel. Okayy enough laa.. Harapnya dkt syurga nnti kita boleh jumpa setiap hari main2.. No limit time..

   Actually, I feel guilty to share anything at socmed nie because I remember what Teha told me. I afraid klau terover tulis or gambar yg I upload tu buat org rasa jealous. Mmg laa niat nk share kegembiraan, tp sbg manusia biasa rasa jealous tu pasti ada... X baik kan buat org camtu..

    Its okay laa apa yg baik ambik yg buruk jgn ikut.. Later I'll write again inshaa Allah

No comments:

Post a Comment