Monday 2 April 2012

pengalaman

Assalamualaikum



ok,...aku pelik nie camne bleh jmpe blog aku nie???....ok lah sambung dgn citer aku...aku buat blog nie sebab pengaruh kwn 2 lah, dan haritu aku tngok tv citer pasal blogger, so aku pun nak jadi cam dye haha...tak de lah aku tengok dye bahagia buat blog tu so aku pun nak join... blog honeykoyuki.blogspot.com. penulis dye cantik sangat bijak pulak tu...

Bestnyer amirul dengan hanis dapat jumpe aliff aziz....aku pun ada gi shopping gak semalam,...sebenarnye sepanjang last week hidup aku mcm miserable banyak....mmg sedih, so aku pun pegi lah Pekan Ahad nak legakan hati aku nie...aku pegi sorang 2 je...berbekalkan duit yang aku ada , aku pun shopping mcm tak ingat dunia (bajet je)...pegi pekan ahad kalau ada duit memang best... bleh beli macam 2 tapi klau x de duit , cuci mata je la, cuci mata tengok baju 2, kasut2, bukan usha orang....memang best dan duit aku pun habis haha.... tapi tak pe yang penting bleh la hilangkan sedih aku nie sikit....aku pun round tmpat tu 2, 3 kali sampai aku jumpe brg yang aku nak, selagi tak jumpe selagi tu aku tak balik...

tu yang best, ada gak citer yang tak best... aku ni nak la blajar jahit baju kurung kan, tapi tu la aku tak pernah try lagi gune mesin jahit kat rumah aku tu,...before tu  nak bagitau mesin jahit nie ada auto dan manual , ingat kete je yang ada auto dan manual?... mesin jahit kat rumah aku nie manual punye... kne gune kaki...tu la masalahnye...asal aku yang gune mesin tu tak jalan, tapi mak aku buat boleh pulak... aku rase teknik, method, yang aku gune tu macam dah betul tapi....aku ingat senang je nak gune mesin tu tak sangke la plak jadi camtu, sampai bile baju aku nak siap....sedih sangat... orang laen dah bleh bawa kete, lulus jpj lagi, aku nie gune mesin jahit pun tak pass lagi....camne nie? SEDIH............................................ 



lebih kurang camni la mesin jahit yang dah boleh tahan klasik dan banyak berbakti untuk aku sekeluarga............harap 2 aku bleh gune gak satu hari nnti

blog ni simple gilerr sebab aku tak reti sangat nak mengedit edit segala bagai...
entah bile aku nak reti... really sorry

No comments:

Post a Comment