Wednesday 16 May 2012

HARI GURU

Assalamualaikum,

ok, hari nie hari guru.....!!! 16 Mei tiap 2 tahun kita akan celebrate hari guru, tapi tahun nie, aku hanya mmpu wish kat fb dan hntar message je....x mcm last last year bleh celebrate kat sekolah, cedih plak...sob..sob. Tapi last year memang best...tema zaman melayu melaka. Hanis siap jadi hang tuah lagi. Paling best dapat wat cikgu happy dan gelak. Kat sekolah aku nie tiap 2 tahun hari guru, cikgu mesti akan nyanyi lagu yg sama , lagu tu aku x tau tajuk nye apa, tapi Abush ada nyanyi lagu nie dengan Bella dan Daniel rmc time karaoke malam interaksi. Last year, Puan Maini, Teacher Rozie dan Cikgu Zawawi yang nyanyi. Memang best, lagi best bila Cikgu Azam , birthdayboy yg wat persembahan. Last year juga, Sir mustaqim, nyanyi lagu Anuar Zain .... memang happening la...Ok la , semalam birthday ayah dan Fatin syuhada....So, happy birthday ayah... happy birthday fatin. video hari guru last year, memang best even aku x berlakon dlm citer tu, tp tu semua kawan 2 GL aku yg aku sayang. So, jom la tengok lg skali.



No comments:

Post a Comment